Náš telemarketingový simulátor pracuje naplno

15.02.2013 09:10

     

 

Nejdůležitějšími dovednostmi, které, ačkoliv žijeme v informační společnosti, jsou komunikační dovednosti - umění ptát se konkrétně, vyjádřit myšlenku, mluvit přímo k věci, získávat informace v souladu s etiketou. Díky plnění odborné praxe v telemarketingovém simulátoru (TS) získají naši žáci výše uvedené dovednosti. Předmět odborná praxe je zařazen mezi povinné předměty ve 2. ročníku na 4 hodiny týdně. Probíhá praktickou formou nácviku komunikačních dovedností na telemarketingovém simulátoru. Díky zřizovateli máme k dispozici telemarketingový simulátor přímo na půdě školy, kde je možné s žáky nacvičovat komunikaci po telefonu nejprve nanečisto v bezpečném prostředí školy a pak naživo vyzkoušet si reálné telefonování s živými klienty. Pro uvedení do tématu a pro simulaci používáme učební materiály v podobě audiomateriálů různých druhů hovorů (servisní, prodejní, retenční atd.), kde je slyšet klient i operátor, písemné přepisy typů hovorů, tzv. call scripts, videorozhovory s úspěšnými obchodníky po telefonu, návody pro různé typy hovorů.