Sales School System

Sales school system byl vytvořen se záměrem zpřístupnit kvalitní odborné vzdělání studentům bez nutnosti úhrady školného v průběhu studia. Z celého konceptu vyplývá zaměření především na obyvatele z ekonomicky slabších regionů. Tento způsob umožňuje výběr kvalitních studentů se zájmem o studium a motivací pro osobní rozvoj. Studenti v rámci výběrového řízení absolvují psychologické testy, kde za účasti psychologů prověříme jejich potenciál a schopnost věnovat se obchodu nejen ve škole, ale i v budoucnosti.

Internátní forma studia rozšířená o víkendy umožňuje škole pracovat se studenty nejen v průběhu standardní výuky, ale také v rámci jejich volnočasových aktivit. Vedle sportovního a kulturního vyžití je hlavním záměrem studium angličtiny. To je rozděleno do dvou úrovní. Jedna část je intenzivnější výuka probíhající v učebnách. Další je propojena s víkendovými aktivitami studentů. Víkendové programy jsou vedeny rodilými mluvčími a jsou zaměřeny  na outdoorové aktivity spojené s tematickými hrami. Studenti čelí zábavnou formou různým praktickým životním situacím, které řeší mimo školní učebny beze strachu ze špatného ohodnocení.

Odborná příprava je také pojata nestandardně. Naše škola je zaměřena na prodejní dovednosti, pro něž je nejdůležitějším prvkem komunikace. Právě na efektivní komunikaci je zaměřena veškerá odborná příprava, která kromě prodeje a obchodu klade důraz především na psychologii a sociologii. Jdeme však ještě dále. Lektoři klíčových předmětů patří mezi světové odborníky. Své znalosti a zkušenosti prezentují formou natočených videí (obchod a prodej) nebo nahrávek převedených do elektronických knih (psychologie a sociologie ). Veškeré materiály jsou připravovány v angličtině a v případě videí opatřeny anglickými titulky. Učitel plní v těchto předmětech spíše funkci moderátora, který upozorňuje studenty na důležité informace a pomáhá jim s porozuměním a pochopením klíčových pasáží.

Nedílnou součástí studia je praxe. Od druhého ročníku jsou naši studenti cíleně připravováni na reálné obchodní podmínky. Začínáme s telemarketingem, protože naše škola disponuje kompletně vybaveným telemarketingovým centrem. Studenti pracují s reálnými zákazníky v tržním prostředí. Praxe ve vyšších ročnících je vždy specifikována pro daný ročník a je orientována na osobní prodej a další prodejní kanály.